حمیدرضا طاهرخانی: برد را به هواداران تقدیم میکنم؛ به پرسپولیس مدیونم
حمیدرضا طاهرخانی پس از پیروزی خیبر مقابل پرسپولیس گفت: «این برد را به هواداران تقدیم میکنم. به پرسپولیس مدیونم و برای این تیم و بازیکنانش آرزوی موفقیت دارم.»
حمیدرضا طاهرخانی پس از پیروزی خیبر مقابل پرسپولیس گفت: «این برد را به هواداران تقدیم میکنم. به پرسپولیس مدیونم و برای این تیم و بازیکنانش آرزوی موفقیت دارم.»