حمیدرضا طاهرخانی: برد را به هواداران تقدیم می‌کنم؛ به پرسپولیس مدیونم

حمیدرضا طاهرخانی: برد را به هواداران تقدیم می‌کنم؛ به پرسپولیس مدیونم

حمیدرضا طاهرخانی پس از پیروزی خیبر مقابل پرسپولیس گفت: «این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. به پرسپولیس مدیونم و برای این تیم و بازیکنانش آرزوی موفقیت دارم.»

سایز ویدئو: ۸۸.۹۱M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۴۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر