مهرداد قنبری: برد حق ما بود

مهرداد قنبری: برد حق ما بود

مهرداد قنبری پس از پایان دیدار خیبر و پرسپولیس، ضمن تبریک به هواداران سرخ‌پوش گفت: «پرسپولیس بازی بهتری انجام داد و این پیروزی کاملاً حقش بود.»

سایز ویدئو: ۱۸.۰۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۳۳ | دانلود ویدئو
ارسال نظر