مهرداد قنبری: برد حق ما بود
مهرداد قنبری پس از پایان دیدار خیبر و پرسپولیس، ضمن تبریک به هواداران سرخپوش گفت: «پرسپولیس بازی بهتری انجام داد و این پیروزی کاملاً حقش بود.»
مهرداد قنبری پس از پایان دیدار خیبر و پرسپولیس، ضمن تبریک به هواداران سرخپوش گفت: «پرسپولیس بازی بهتری انجام داد و این پیروزی کاملاً حقش بود.»