عبدی، مالک خیبر: مطمئن بودیم برنده می‌شویم

عبدی، مالک خیبر: مطمئن بودیم برنده می‌شویم

عبدی، مالک تیم خیبر، پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: «مطمئن بودیم این بازی را می‌بریم، اما نشد. اگر حق به حق‌دار می‌رسید، نتیجه متفاوت بود.» او همچنین خبرهای مهمی درباره ساخت استادیوم جدید تیمش اعلام کرد.

سایز ویدئو: ۶۸.۲۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۴:۰۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر