علیرضا نقی‌زاده: بازی خوب بود، اما نتوانستیم فشار لازم را بیاوریم

علیرضا نقی‌زاده: بازی خوب بود، اما نتوانستیم فشار لازم را بیاوریم

علیرضا نقی‌زاده پس از دیدار مقابل استقلال گفت: «ده دقیقه اول خوب بودیم، نیمه اول استقلال بهتر عمل کرد، اما نتوانستیم فشاری که باید را وارد کنیم.» او افزود: «مس از بازی بعدی شرایط بهتری خواهد داشت و نگران سقوط نیستیم.»

سایز ویدئو: ۷۴.۵۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۲۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر