نعیم آبادی: باشگاه پرسپولیس در حق شفقتیان کم لطفی کرد

سعید نعیم آبادی، همبازی منوچهر شفقتیان گفت: افسردگی منوچهر را از پا در آورد.

نعیم آبادی: باشگاه پرسپولیس در حق شفقتیان کم لطفی کرد

به گزارش هفت ورزشی، سعید نعیم آبادی که برای خاکسپاری همبازی خود زنده یاد منوچهر شفقتیان به بهشت زهرا آمده بود، گفت: باشگاه پرسپولیس در حق منوچهر کم لطفی کرد، آنها می‌توانستند در یکی از تیم‌های پایه باشگاه دست منوچهر را بند کنند.
نعیم آبادی تاکید کرد: شفقتیان اگر کار می‌کرد دچار افسردگی و بیماری نمی‌شد.

سایز ویدئو: ۴۰.۲۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۳ | دانلود ویدئو
ارسال نظر