مهدی طارمی بازی با تانزانیا را از دست داد

مهدی طارمی به دلیل کشیدگی و التهاب همسترینگ بازی دوم تیم ملی در فیفا دی مهر ماه را از دست داد.

مهدی طارمی بازی با تانزانیا را از دست داد

به گزارش هفت ورزشی، مهدی طارمی به جمع مصدومان تیم ملی اضافه شد.

مطابق گزارشی که گزارشگر اعزامی هفت ورزشی از امارات ارسال کرده، طارمی به دلیل کشیدگی و التهاب همسترینگ جداگانه تمرین می‌کند و در بازی ایران و تانزانیا غایب خواهد بود.

ارسال نظر