اولین گفتگوی اوسمار سرمذبی پرسپولیس بعد از بازگشت به تهران در جمع خبرنگاران
اوسمار: من هم جای آنچلوتی بودم نیمار را به جام جهانی می بردم اولین گفتگوی اوسمار سرمذبی پرسپولیس بعد از بازگشت به تهران در جمع خبرنگاران سایز ویدئو: ۴۵.۱۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۲۷ | دانلود ویدئو