اوسمار: من هم جای آنچلوتی بودم نیمار را به جام جهانی می بردم

اوسمار: من هم جای آنچلوتی بودم نیمار را به جام جهانی می بردم

اولین گفتگوی اوسمار سرمذبی پرسپولیس بعد از بازگشت به تهران در جمع خبرنگاران

سایز ویدئو: ۴۵.۱۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۲۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر