علی‌نژاد: برای هر ورزشکار اعزامی به ناگویا ۱.۵ میلیارد تومان هزینه شده است

علی‌نژاد: برای هر ورزشکار اعزامی به ناگویا ۱.۵ میلیارد تومان هزینه شده است

محمدعلی علی‌نژاد با اشاره به هزینه‌های آماده‌سازی و اعزام ورزشکاران به بازی‌های آسیایی ناگویا، از سرمایه‌گذاری گسترده روی کاروان ایران خبر داد.

سایز ویدئو: ۴۷.۹۱M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۱۳ | دانلود ویدئو
ارسال نظر