مبینا نعمتزاده بازیهای آسیایی را از دست داد
نعمتزاده:
به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازیهای آسیایی را از دست دادم.
من و ناهید کیانی واقعا خیلی در کنار هم خوبیم و مثل دو دوست و دو رقیب که میتوانند به هم کمک کنند هستیم.
نعمتزاده:
به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازیهای آسیایی را از دست دادم.
من و ناهید کیانی واقعا خیلی در کنار هم خوبیم و مثل دو دوست و دو رقیب که میتوانند به هم کمک کنند هستیم.