هاشم‌نژاد فصل بعد در تراکتور نخواهد بود و احتمالا به ترکیه می‌رود!

هاشم‌نژاد فصل بعد در تراکتور نخواهد بود و احتمالا به ترکیه می‌رود!

صحبت های مهدی هاشم نژاد در برنامه شب های فوتبالی درباره بازی در تیم ملی
هاشم نژاد در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد فصل آینده لژیونر خواهم شد و در تیم تراکتور نخواهم بود

سایز ویدئو: ۴۰.۰۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۳۱ | دانلود ویدئو
ارسال نظر