روزبه چشمی: دیدن یک رزمنده جانباز حس افتخار به ایرانی بودنم را بیشتر کرد
روزبه چشمی در تجمع مردمی گفت پس از دیدار با حسین محمدی، رزمنده و جانباز، احساس افتخار بیشتری به ایرانی بودن خود داشته است.
او تأکید کرد: «وقتی از نزدیک پای لانچر را دیدم، واقعاً به ایرانی بودنم افتخار کردم.»