داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال: چهار تیم اول لیگ، مسابقات پلی آف را برگزار می‌کنند

داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال: چهار تیم اول لیگ، مسابقات پلی آف را برگزار می‌کنند

داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه مراسم تجدید میثاق با شهدای ورزشکار با هفت ورزشی گفتگو کرد…

سایز ویدئو: ۹۴.۹۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۵۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر