ممنوعیت فولاد و سپاهان از ادامه مسابقات در لیگ؟
در روزهای گذشته با ارسال نامهای از وزارت سمت خواسته شده که به علت آسیب های بسیار زیاد مالی این دو تیم باید از ادامه لیگ کناره گیری کنند و در ادامه باشگاه داری را رها کنند.
در روزهای گذشته با ارسال نامهای از وزارت سمت خواسته شده که به علت آسیب های بسیار زیاد مالی این دو تیم باید از ادامه لیگ کناره گیری کنند و در ادامه باشگاه داری را رها کنند.