مدیرعامل آلومینیوم: خواسته باشگاه ها پایان لیگ برتر بود که مخالفت شد

مدیرعامل آلومینیوم: خواسته باشگاه ها پایان لیگ برتر بود که مخالفت شد

رجاییان، مدیرعامل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: تصمیم بر این بود لیگ همین جا به پایان برسد و قهرمان مشخص شود اما مخالفت شد.

سایز ویدئو: ۶۵.۶۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۴۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر