عزیزی: تراکتور فردا برای حضور در لیگ نخبگان راهی عربستان می‌شود

عزیزی: تراکتور فردا برای حضور در لیگ نخبگان راهی عربستان می‌شود

به گزارش هفت ورزشی، ساعت 8 صبح فردا کاروان تراکتور، تبریز را به سمت ایستگاه مرزی ترک می کند تا سفر 36 ساعته نماینده ایران برای حضور در لیگ نخبگان آسیا آغاز شود.

تراکتور که در مرحله پلی آف غرب آسیا با شباب الاهلی امارات بازی دارد، 25 فروردین باید در جده مقابل حریف اماراتی خود قرار بگیرد.

سایز ویدئو: ۷۹.۵۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۱۱ | دانلود ویدئو
ارسال نظر