بهاروند: به باشگاه ها نامه زده بودیم قصدمان برگزاری لیگ است!
بهاروند: به باشگاه ها نامه زده بودیم قصدمان برگزاری لیگ است!رییس سازمان لیگ می گوید هفته گذشته به باشگاه ها اعلام شده بود لیگ برتر برگزار می شود و آماده باشند!
بهاروند: به باشگاه ها نامه زده بودیم قصدمان برگزاری لیگ است!رییس سازمان لیگ می گوید هفته گذشته به باشگاه ها اعلام شده بود لیگ برتر برگزار می شود و آماده باشند!