بهاروند: به باشگاه ها نامه زده بودیم قصدمان برگزاری لیگ است!

بهاروند: به باشگاه ها نامه زده بودیم قصدمان برگزاری لیگ است!

بهاروند: به باشگاه ها نامه زده بودیم قصدمان برگزاری لیگ است!رییس سازمان لیگ می گوید هفته گذشته به باشگاه ها اعلام شده بود لیگ برتر برگزار می شود و آماده باشند!

سایز ویدئو: ۲۱.۳۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۳۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر