واکنش مالک باشگاه تراکتور به برگزاری مجدد لیگ برتر

واکنش مالک باشگاه تراکتور به برگزاری مجدد لیگ برتر

صحبت های محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در برنامه کادر فنی در باره ادامه لیگ برتر
بیشترین بازیکن خارجی را تراکتور در خدمت دارد اما می‌خواهیم لیگ را برگزار کنیم

سایز ویدئو: ۶۳.۶۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۵۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر