واکنش سرمربی سابق استقلال به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران: خیلی نگران ایران هستم

واکنش سرمربی سابق استقلال به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران: خیلی نگران ایران هستم

خیلی نگران ایران هستم، ولی از این اتفاق شوکه نشدم
آمریکا کشور تروریست است و این برای من چیز جدیدی نبود و از این اتفاقی که برای مردم ایران رخ می‌دهد متاسف هستم
ماجرای اپستین را همه می‌دانند و اسناد زیادی از آن منتشر شده است
رژیم صهیونیستی از ترامپ اخاذی کرده‌اند و او را وادار به ورود به این جنگ کردند

سایز ویدئو: ۶۰.۶۳M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۵۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر