هادی چوپان :خودتون رو به ریال و دلار هیچ کشوری نفروشید… یه کلمه فقط توی ایران هست، به نام «ناموس»… وطن ما ناموس ماست… ما این همه شهید دادیم که این وطن، وطن بمونه