تیم فوتبال زنان در مسیر بازگشت به ایران

تیم فوتبال زنان در مسیر بازگشت به ایران

بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان کشورمان از شهر میزبان جام ملت‌های آسیا خارج شد و دقایقی پیش به سیدنی رسید.

خبرها حاکی از این است که آنها پرواز بین‌المللی برای بازگشت به ایران را ازدست‌داده‌اند و باید فعلاً منتظر باشند.

گفتنی‌ست ۵ بازیکن تیم ملی دیروز هتل را ترک کرده و درخواست پناهندگی دادند. شایعاتی در خصوص جدایی یکی دو عضو دیگر هم به گوش می‌رسد که هنوز مسئولان تیم آن را تأیید نکرده‌اند.

سایز ویدئو: ۵.۵۰M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۱۸ | دانلود ویدئو
ارسال نظر