شاهرخ بیانی از ICU به بخش رفت!

شاهرخ بیانی از ICU به بخش رفت!

به گزارش هفت ورزشی؛ شاهرخ بیانی که از مدتی قبل با بیماری قندخون دست و پنجه نرم می‌کرد، طی روزهای اخیر به دلیل فشار عصبی و بدتر شدن شرایط جسمی در ICU بستری شده بود، روز قبل به بخش منتقل شد .

سایز ویدئو: ۲.۴۰M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۰۸ | دانلود ویدئو
ارسال نظر