شاهرخ بیانی از ICU به بخش رفت!
به گزارش هفت ورزشی؛ شاهرخ بیانی که از مدتی قبل با بیماری قندخون دست و پنجه نرم میکرد، طی روزهای اخیر به دلیل فشار عصبی و بدتر شدن شرایط جسمی در ICU بستری شده بود، روز قبل به بخش منتقل شد .
به گزارش هفت ورزشی؛ شاهرخ بیانی که از مدتی قبل با بیماری قندخون دست و پنجه نرم میکرد، طی روزهای اخیر به دلیل فشار عصبی و بدتر شدن شرایط جسمی در ICU بستری شده بود، روز قبل به بخش منتقل شد .