۴ بازیکن کنار گذاشته شدند؛ دعوا در تمرین، معضل مشترک استقلال و پرسپولیس!

هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در روزهای اخیر با معضل درگیری بازیکنان در تمرین روبرو بوده اند.

4 بازیکن کنار گذاشته شدند؛ دعوا در تمرین، معضل مشترک استقلال و پرسپولیس!

به گزارش هفت ورزشی، در حاشیه تمرین پرسپولیس در یکی از روزهای اخیر، سروش رفیعی و امین کاظمیان با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند و شدت این دعوا در حدی بود که اوسمار هر دو بازیکن را از تمرین گروهی تیمش کنار گذاشت.
در تمرین استقلال هم دعوا بین دو بازیکن رخ داد؛ البته نه کتک کاری. عارف غلامی و ابوالفضل جلالی بازیکنانی بودند که با هم درگیر شدند و سهراب بختیاری زاده هر دوشان را از تمرین اخراج کرد.

سایز ویدئو: ۲۰.۱۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۰۸ | دانلود ویدئو
ارسال نظر