عبدی: استعفا ندادم؛ ۵ ماه است قرارداد نداریم!

عبدی: استعفا ندادم؛ ۵ ماه است قرارداد نداریم!

به گزارش هفت ورزشی ، حسین عبدی در گفت‌وگویی در خصوص مطرح شدن بحث استعفای وی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال جوانان اظهار داشت: بحث استعفا در میان نبوده است. وقتی ۵ ماه است که قراردادی با من و کادرم بسته نشده، لغت کناره‌گیری درست است. من از تیم ملی جوانان گناره‌گیری کردم.

سایز ویدئو: ۳۱.۵۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۲۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر