شکایت باشگاه تراکتور از ملوان

شکایت باشگاه تراکتور از ملوان

باشگاه تراکتور در توئیتی نوشت:

باشگاه تراکتور به‌دلیل حضور پرتعداد افراد منتسب به باشگاه ملوان بندرانزلی در سکوهای ورزشگاه، علی‌رغم اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری دیدار بدون حضور تماشاگر و همچنین به‌دلیل فحاشی و پرتاب اشیا به سمت اعضای تیم در جریان مسابقه، از باشگاه میزبان و مسئولان برگزاری دیدار شکایت کرد.

سایز ویدئو: ۶.۷۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۰۱ | دانلود ویدئو
ارسال نظر