بازگشت عضو هیات مدیره استقلال قطعی شد!

یک عضو سابق هیات مدیره استقلال با منصب جدید به مدیران مجموعه آبی اضافه شد.

بازگشت عضو هیات مدیره استقلال قطعی شد!

به گزارش هفت ورزشی ، مصطفی کارخانه، عضو سابق هیات مدیره استقلال که با ورود تاجرنیا، از مجموعه آبی خارج شده بود، به دعوت تاجرنیا دوباره به استقلال برگشت.

مصطفی کارخانه زمان زمامداری سردار شهریاری عضو هیات مدیره استقلال بود اما حالا با منصب جدید به مجموعه آبی برگشته است.

مصطفی کارخانه از روز گذشته به صورت رسمی فعالیت خود را به عنوان مدیر فنی تیم والیبال استقلال گنبد آغاز کرد.

از آغاز هفته اخباری پیرامون همکاری استقلال و کارخانه شنیده می شد اما این همکاری عصر روز گذشته با حضور مصطفی کارخانه در تمرین استقلال گنبد علنی شد.

ارسال نظر