ملی پوش والیبال ایران به کما رفت
ملی پوش والیبال بر اثر مشکل حاد مغزی به کما رفته است.
به گزارش هفت ورزشی ، صابر کاظمی بازیکن تیم ملی والیبال به کما رفت.
این بازیکن دیروز در تمرینات تیمش (الریال قطر) شرکت کرده و در وضعیت بسیار خوبی بهسر میبرده، اما ناگهان در استخر دچار مشکل حاد مغزی شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است، او اکنون در کما است.
باشگاه قطری جزییات بیشتری از وضعیت او ارائه نکرده است.