والیبال زنان ایران کاپ آسیا را با باخت آغاز کرد!

تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های کاپ آسیا مقابل اندونزی شکست خورد و مسابقات را با باخت آغاز کرد.

والیبال زنان ایران کاپ آسیا را با باخت آغاز کرد!

به گزارش هفت ورزشی ، رقابت‌های جام والیبال زنان آسیا از امروز (شنبه ۱۶ خرداد) به میزبانی شهر کاندون در فیلیپین آغاز شد و تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار خود به مصاف اندونزی رفت.

ملی‌پوشان ایران در این مسابقه نتوانستند از سد حریف خود عبور کنند و در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب اندونزی شدند.

نتایج ست‌های این مسابقه به شرح زیر است:

ست اول: ۲۵ بر ۱۵ به سود اندونزی

ست دوم: ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران

ست سوم: ۲۵ بر ۲۱ به سود اندونزی

ست چهارم: ۲۵ بر ۲۲ به سود اندونزی

شاگردان لی دو هی در تیم ملی ایران پس از این شکست، خود را برای دومین دیدارشان در این رقابت‌ها آماده می‌کنند و روز دوشنبه ۱۸ خرداد برابر تیم ملی قزاقستان به میدان خواهند رفت.

ارسال نظر