صعود زنان والیبالیست ایران به نیمه‌نهایی آسیا!

تیم ملی والیبال زنان ایران با شکست ۳ بر صفر قزاقستان، سومین برد متوالی خود را در مرحله مقدماتی مسابقات آسیای مرکزی به دست آورد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

صعود زنان والیبالیست ایران به نیمه‌نهایی آسیا!

به گزارش هفت ورزشی ، تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیای مرکزی موفق به شکست قزاقستان شد تا با ۳ برد متوالی راهی مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شود.

شاگردان لی دو هی که در بازی‌های اول و دوم خود موفق به شکست بنگلادش و سریلانکا شدند، امروز در سومین مسابقه خود به مصاف قزاقستان رفتند و با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست دادند.

ملی‌پوشان با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ در این دیدار به پیروزی رسیدند تا با ۳ برد متوالی و صدرنشینی در گروه دوم، راهی مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر مسابقات شوند.

تیم ملی ساعت ۱۴:۴۵ روز پنج‌شنبه (۷ خرداد) در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها به مصاف تیم دوم گروه یک مسابقات خواهد رفت.

ارسال نظر