سرمربی ایتالیایی به تهران رسید!

روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، برای آغاز مرحله نهایی آماده‌سازی ملی‌پوشان وارد تهران شد.

سرمربی ایتالیایی به تهران رسید!

به گزارش هفت ورزشی ، روبرتو پیاتزا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال ایران، عصر امروز وارد تهران شد تا به صورت مستقیم هدایت تمرینات ملی‌پوشان را برعهده بگیرد.

پیاتزا که در هفته‌های گذشته روند آماده‌سازی تیم را به شکل آنلاین دنبال می‌کرد، از فردا در سالن تمرین حاضر خواهد شد تا تمرینات تیم ملی زیر نظر او وارد مرحله جدی‌تری شود.

با تغییر برنامه اردوی خارجی تیم ملی، حالا تمرینات نهایی با حضور تمام بازیکنان، از جمله لژیونرها و ستاره‌های بازگشته از لیگ قهرمانان آسیا، در کمپ تیم‌های ملی مجموعه آزادی برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران طبق برنامه، نهم خرداد راهی برزیل خواهد شد تا ضمن برگزاری اردوی تدارکاتی، دو دیدار دوستانه نیز برگزار کند.

ملی‌پوشان ایران از ۲۰ خرداد رقابت خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۶ را آغاز خواهند کرد و در سه هفته نخست به ترتیب در برزیل، فرانسه و صربستان به میدان می‌روند.

ارسال نظر