محرومیت و جریمه سنگین برای ستاره والیبال!

عرشیا به‌نژاد، ملی‌پوش والیبال شهداب یزد، به دلیل تخلف در دیدار مقابل رازین پلیمر، به سه جلسه محرومیت و جریمه ۴۰۰ میلیون تومانی محکوم شد.

محرومیت و جریمه سنگین برای ستاره والیبال!

به گزارش هفت ورزشی ، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با رسیدگی به رفتار عرشیا به‌نژاد ، ملی‌پوش تیم شهداب یزد در دیدار مقابل رازین پلیمر، وی را به سه جلسه محرومیت و پرداخت چهار میلیارد ریال (معادل ۴۰۰ میلیون تومان) جریمه محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، جلسه کمیته انضباطی روز یکشنبه ۲۶ بهمن با حضور اعضا برگزار شد و پس از بررسی گزارش ناظر بازی و اظهارات عرشیا به‌نژاد، تخلف وی محرز اعلام شد. با این حال، به دلیل اظهار ندامت وی، دو جلسه محرومیت تا پایان فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۵ تعلیق شد.

کمیته تاکید کرده است که جریمه مالی باید ظرف ۵ روز از تاریخ ابلاغ پرداخت شود و رسید آن به کمیته ارائه گردد. این حکم قطعی است و لازم‌الاجرا می‌باشد.

ارسال نظر