ستاره استقلال خوزستان پیراهن را بالا کشید / شادی گل با پیام «دوستت دارم»

بازیکن استقلال بعد از گلزنی مقابل فولاد در دربی خوزستان شادی ویژه‌ای را به نمایش گذاشت.

ستاره استقلال خوزستان پیراهن را بالا کشید / شادی گل با پیام «دوستت دارم»

به گزارش هفت ورزشی، دربی خوزستان بین تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید یک شادی گل ویژه داشت.

عارف رستمی با گلزنی در شهرآورد اهواز، یک‌ پیام احساسی‌ به مادرش تقدیم کرد.

عارف رستمی

بازیکن استقلال خوزستان، پس از این گل که اولین گل او در سال ۱۴۰۴ بود، یک لحظه خاص را رقم زد. رستمی بعد از گل زدن، پیراهنش را بالا زد و با نوشتن پیام «دوستت دارم مادر»، این گل را به مادرش تقدیم کرد. این حرکت احساسی توجه همه را به خود جلب کرد.

ارسال نظر