گابریل: به این تیم افتخار می کنم!

مدافع آرسنال پس از از دست دادن پنالتی حساس در فینال لیگ قهرمانان اروپا، با انتشار پیامی احساسی از افتخار به تیمش گفت.

گابریل: به این تیم افتخار می کنم!

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا پس از تساوی یک-یک مقابل پاری‌سن‌ژرمن در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و از رسیدن به جام بازماند.

در این دیدار، پنالتی آخر آرسنال توسط گابریل، مدافع برزیلی این تیم، از دست رفت؛ ضربه‌ای که نقش مهمی در تعیین قهرمان داشت. این در حالی است که او در طول فصل یکی از مهره‌های کلیدی آرسنال بود و نقش پررنگی در موفقیت‌های این تیم، از جمله قهرمانی در لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال، ایفا کرد.

گابریل ۲۸ ساله پس از این اتفاق با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «دردناک است، اما به این تیم و تمام آنچه در این فصل با هم به دست آوردیم افتخار می‌کنم. از هواداران فوق‌العاده‌مان بابت حمایت در تمام مسیر سپاسگزارم.»

او در ادامه افزود: «شما شایسته بودید این مسیر را با ما جشن بگیرید و از رژه قهرمانی لذت ببرید. فصل آینده شما را می‌بینم.»

ارسال نظر