دلجویی آبی ها از قرمزهای پایتخت بعد از شوخی تحقیر آمیز!

باشگاه چلسی با انتشار یک پست طنزآمیز در اینستاگرام پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا، هم کری‌خوانی کرد و هم در ادامه آن را با یک پیام دیگر جمع‌بندی کرد.

دلجویی آبی ها از قرمزهای پایتخت بعد از شوخی تحقیر آمیز!

به گزارش هفت ورزشی ، شب گذشته فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های پاری سن ژرمن و آرسنال برگزار شد که این دیدار با پیروزی و قهرمانی شاگردان انریکه به پایان رسید.

اما نکته جالب و طنز این فینال پستی بود که باشگاه چلسی در اینستاگرام منتشر کرد.

در این پست باشگاه چلسی عکس هایی از جام های اروپایی اش منتشر کرد و نوشت؛ بیایید و از خانه‌ی جام‌های لندن دیدن کنید.

همین حالا تور استادیوم استمفورد بریج خود را از طریق لینک موجود در استوری یا بیو ما رزرو کنید.

اما درست بعد از این پیام تحقیر آمیز چلسی یک پست دیگر منتشر کرد و نوشت؛

احتمالاً به خاطر آن پست آخر، مستحق یک کارت قرمز دیگر بودیم! اما جدای از شوخی، به آرسنال بابت قهرمانی در لیگ برتر و یک دوره عالی در لیگ قهرمانان تبریک می‌گویم.

مشتاقانه منتظریم فصل آینده دوباره با شما رقابت را از سر بگیریم.

ارسال نظر