سیمئونه: این هتل برای ما بدیمن بود!

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، هتل محل اقامت تیمش در لندن را به دلیل شکست ۴-۰ در اکتبر گذشته برابر آرسنال و برای فرار از بدشانسی، تغییر داد.

سیمئونه: این هتل برای ما بدیمن بود!

به گزارش هفت ورزشی ، اتلتیکو مادرید در بازی حساس دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آرسنال خواهد رفت. این بازی به میزبانی توپچی‌ها برگزار خواهد شد.

سرمربی اتلتیکو مادرید پیش از این بازی دست به تصمیم عجیبی زد.

کاروان اتلتیکو مادرید به دستور دیگو سیمئونه، محل اقامت خود در لندن را تغییر داد تا از این طریق از بدشانسی فرار کند.

این همان هتلی است که پیش از این در اکتبر گذشته، اتلتیکو مادرید برابر آرسنال با ۴ گل شکست خورده بود و دیگو سیمئونه به خاطر فرار از بدشانسی تصمیم گرفت که این هتل را تغییر دهد.

جدال رفت دو تیم در مادرید با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ارسال نظر