ژوائو نوس: چند لیگ قهرمانان دیگر هم با پی‌اس‌جی می‌برم!

ژوائو نوس، هافبک پرتغالی پاری سن‌ژرمن، پس از حذف لیورپول و صعود به نیمه‌نهایی گفت: پی‌اس‌جی در سال‌های آینده چندین لیگ قهرمانان دیگر خواهد برد.

ژوائو نوس: چند لیگ قهرمانان دیگر هم با پی‌اس‌جی می‌برم!

به گزارش هفت ورزشی ، پی‌اس‌جی درست مانند فصل پیش، لیورپول را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد و اکنون به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود است.

ژوائو نوس بار دیگر مهره‌ای کلیدی در صعود به نیمه‌نهایی بود و ترسی از رویارویی با بایرن مونیخ یا رئال مادرید ندارد.

این ستاره پرتغالی در میکسدزون آنفیلد گفت: «در تیمی مثل پی‌اس‌جی، هدف رسیدن به فینال است، اما باید بازی به بازی پیش رفت. ما فصل گذشته به نیمه‌نهایی رسیدیم و قهرمان شدیم. بازی بزرگی انجام دادیم و فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذاریم. پی‌اس‌جی باشگاه بزرگی است و فکر می‌کنم در سال‌های آینده لیگ‌های قهرمانان زیادی را خواهد برد.»

او همچنین با تمجید از عثمان دمبله، برنده توپ طلا که در لیورپول دبل کرد، گفت: «او پسر و بازیکن شگفت‌انگیزی است. افتخار می‌کنم که او را کنارم دارم و نه به عنوان رقیب.»

ارسال نظر