اینتر: بچه های قطب شمال، خوش آمدید!

ویدیوی جذاب باشگاه اینتر برای بازی برگشت با بودوگلیمت…

اینتر: بچه های قطب شمال، خوش آمدید!

به گزارش هفت ورزشی، باشگاه اینتر که در بازی رفت سه بر یک مقابل حریف نروژی شکست خورد، در آستانه بازی برگشت با این ویدیو نوشت: ما از ساکنین قطب شمال در سن سیروی داغ استقبال می کنیم.

سایز ویدئو: ۱۵.۲۲M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۱۸ | دانلود ویدئو
ارسال نظر