ستاره الحسین اردن: هدفمان قهرمانی آسیاست!

پس از برد یک بر صفر مقابل استقلال در بازی رفت، بازیکن کلیدی الحسین اردن اعلام کرد تیمش با انگیزه‌ای بالا برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی و رسیدن به قهرمانی آسیا آماده است.

ستاره الحسین اردن: هدفمان قهرمانی آسیاست!

به گزارش هفت ورزشی ، الحسین اردن پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، عصر سه‌شنبه میزبان نماینده ایران در ورزشگاه بین‌المللی امان خواهد بود.

این برد، روحیه بازیکنان اردنی را بالا برده و آن‌ها امیدوارند بار دیگر مقابل استقلال نتیجه خوبی کسب کنند و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شوند.

رجایی عاید، ستاره تیم الحسین، که به همراه نی‌فرانکو، سرمربی تیم در نشست خبری پیش از بازی حضور داشت، گفت: «شرایط تیم عالی است و همه بازیکنان برای این مسابقه آماده‌اند. امیدواریم همانند بازی رفت، نتیجه دلخواه را کسب کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.»

او در ادامه افزود: «الحسین برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آماده است و ما توانایی رسیدن به این هدف بزرگ را داریم.»

دیدار برگشت دو تیم ساعت ۲۱:۴۵ سه‌شنبه به وقت تهران در پایتخت اردن برگزار خواهد شد و همه نگاه‌ها به عملکرد این ستاره و شاگردانش دوخته شده است.

ارسال نظر