محرم نویدکیا: اخراجی نمی‌دادیم بازی این اندازه سخت نمی‌شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیمم در اکثریت دقایق بازی برتری داشت و اخراج امید نورافکن نظم تیم را به هم ریخت، با این حال شاگردانم در ادامه نمایش باکیفیتی ارائه دادند.

محرم نویدکیا: اخراجی نمی‌دادیم بازی این اندازه سخت نمی‌شد

به گزارش هفت ورزشی، شب گذشته سپاهان در چارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2 به مصاف الاهلی قطر رفت.

محرم نویدکیا، شامگاه چهارشنبه ۲۲ بهمن در کنفرانس‌خبری پس‌از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی قطر در چارچوب بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ‌ قهرمانان آسیا ۲ که با نتیجه تساوی دو بر دو خاتمه یافت، اظهار کرد: بازی خوب و باکیفیتب انجام دادیم، در اکثریت دقایق بازی کنترل بازی دست ما بود، شاید اگر اخراج برای ما پیش نمی‌آمد، خیلی راحت‌تر می‌توانستیم بازی را به پایان برسانیم.

وی افزود: نسبت به تیم الاهلی موقعیت‌های خیلی بهتری داشتیم، پس از اخراج کمی نظم ما بهم ریخت که نباید این اتفاق می‌افتاد و این باعث شد گل دوم را دریافت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: پس از ۱۰ نفره شدن ما تیم الاهلی بهتر بازی کرد، اما در ادامه دقایق بازی بازیکنان ما بازی بهتر و باکیفیت‌تری ارائه دادند، اما نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم؛ این نیمی از این بازی بود و نیم دیگر آن هفته آینده است که باید ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید.

ارسال نظر