کنایه اردنیها بعد از برد مقابل استقلال؛ واکنش خاص باشگاه الحسین +عکس
باشگاه الحسین اردن با انتشار متنی کنایهآمیز در شبکه اجتماعی ایکس، به پیروزی مقابل استقلال واکنش نشان داد.
به گزارش هفت ورزشی ، پس از شکست استقلال مقابل الحسین اردن، رسانه رسمی این باشگاه در شبکه اجتماعی ایکس واکنش جالب و متفاوتی به این نتیجه نشان داد. الحساب رسانهای باشگاه الحسین با ادبیاتی کنایهآمیز، به پیروزی تیمش مقابل نماینده ایران پرداخت و این برد را جشن گرفت.
در پیام منتشرشده از سوی این باشگاه آمده است: «با موشک صیصا، پادشاه با یک پیروزی ارزشمند به خانه بازمیگردد.» رسانه الحسین در ادامه این پیام، این موفقیت را به هواداران تیم تبریک گفت و از آن بهعنوان بردی مهم و قابلتوجه یاد کرد.