بازگشت ستاره پشیمان برای دلربایی از هواداران!

علیرضا کوشکی پس از محرومیت ۳ جلسه ای بار دیگر در ترکیب استقلال در آسیا قرار گرفت.

بازگشت ستاره پشیمان برای دلربایی از هواداران!

به گزارش هفت ورزشی ، علیرضا کوشکی در دقیقه 65 دیدار استقلال مقابل الوحدات اردن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2، با آرنج ضربه ای به مدافع حریف زد و نقره داغ شد.

کوشکی از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با محرومیت سه‌جلسه‌ای روبه‌رو شد و مسابقات دور برگشت مرحله گروهی را از دست داد.

حالا کوشکی که در تمرینات اخیر استقلال یکی از بازیکنان آماده این تیم نشان داده در ترکیب اصلی آبی‌پوشان به میدان خواهد رفت و امیدوار است در اولین بازی آسیایی پس از محرومیت عملکرد خوبی نشان دهد و از هواداران دلربایی کند.

دیدار استقلال مقابل الحسین ساعت 17:15 در امارات برگزار می شود.

دیدار استقلال مقابل الحسین ساعت 17:15 در امارات برگزار می شود.

ارسال نظر