صعود هر دو نماینده ایران کنار نمایندگان شش کشور آسیایی
با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲، هشت تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند که در این میان استقلال و سپاهان بهعنوان نمایندگان ایران موفق به صعود شدند.
به گزارش هفت ورزشی ، مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ به پایان رسید و در نهایت هشت تیم از چهار گروه مختلف راهی مرحله بعد شدند. نکته قابل توجه این مرحله، صعود هر دو نماینده ایران یعنی استقلال و سپاهان به دور حذفی مسابقات بود.
تیمهای صعودکننده از گروههای مختلف به شرح زیر هستند:
در گروه A، تیمهای الوصل امارات و استقلال ایران موفق به صعود شدند.
از گروه B، الاهلی قطر و آرکاداغ ترکمنستان جواز حضور در مرحله بعد را به دست آوردند.
در گروه C، الحسن و سپاهان ایران صعود کردند.
همچنین در گروه D، تیمهای النصر عربستان و الزورا عراق راهی مرحله حذفی شدند.
با این نتایج، نمایندگان شش کشور آسیایی در مرحله بعد حضور خواهند داشت و فوتبال ایران با دو تیم، سهم قابل توجهی در جمع مدعیان این رقابتها به خود اختصاص داده است.
جدول گروه A
جدول گروه B
جدول گروه C
جدول گروه D