ساپینتو: فردا فقط برای بردن بازی می کنیم

ساپینتو: فردا فقط برای بردن بازی می کنیم

صحبت‌های ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از مصاف با المحرق بحرین:

الان یک فرصت داریم صعود کنیم و این به خودمان بستگی دارد.

تیم ما مثل یک تیم به زمین می‌رود و برای بردن فردا بازی می‌کنیم.

سایز ویدئو: ۳۰.۲۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۵۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر