ساپینتو: از آن روزی که در تهران به المحرق باختیم، بهتر شده ایم!

ساپینتو: از آن روزی که در تهران به المحرق باختیم، بهتر شده ایم!

صحبت‌های ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از مصاف با المحرق بحرین:

ما از بازی قبلی با المحرق بهتر شده‌ایم.

بازیکنان مصدوم مهمی داریم که با ما در این سفر نیستند و یک بازیکن ما هم به تیم ملی رفته است.

المحرق بازیکنان خوبی دارد و ما هم گزینه‌های زیادی داریم.

کسانی که فردا برای ما بازی می‌کنند، فردا صد خود را ارائه خواهند داد.

می‌خواهیم این هدیه را به خودمان و هواداران فردا بدهیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

سایز ویدئو: ۳۹.۱۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۴۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر