سیدصالحی: بالاترین قراردادی که بستم با پرسپولیس بود

سیدصالحی: بالاترین قراردادی که بستم با پرسپولیس بود

صحبت های سید مهدی سید صالحی درمورد بالاترین مبلغ قراردی که با یک باشگاه درزمان بازیگری اش بسته بود

سایز ویدئو: ۱۴.۸۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۲۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر