اعتراض ابوالفضل جلالی به نیمکت نشینی؛ خون می چکد از دیده ام!

ابوالفضل جلالی که مقابل الوصل هم فرصت بازی پیدا نکرد، با انتشار یک استوری احساسی به وضعیت این روزهای خود واکنش نشان داد.

اعتراض ابوالفضل جلالی به نیمکت نشینی؛ خون می چکد از دیده ام!

به گزارش هفت ورزشی ، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ تیم استقلال که در دیدار امشب برابر الوصل امارات نیز از سوی ریکاردو ساپینتو مورد استفاده قرار نگرفت و تمام دقایق مسابقه را روی نیمکت گذراند، پس از پایان بازی با انتشار یک استوری احساسی نسبت به این شرایط واکنش نشان داد.

جلالی در متن استوری خود نوشت:

«خون می‌چکد از دیده در این کنجِ صبوری…
این صبر که من می‌کنم، افشردن جان است…»

ارسال نظر