ساپینتو: فرصت‌های زیادی از دست دادیم اما داور قضاوت خوبی داشت

ساپینتو: فرصت‌های زیادی از دست دادیم اما داور قضاوت خوبی داشت

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال پس از تساوی مقابل الوحدات اردن گفت: «داور برای هر دو تیم عملکرد خوبی داشت، اما ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. با این حال، متأسفانه امروز فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.»

سایز ویدئو: ۴۸.۴۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۳۱ | دانلود ویدئو
ارسال نظر