ساپینتو: مساوی نتیجه‌ای نبود که می‌خواستیم؛ برای سه امتیاز آمده بودیم

ساپینتو: مساوی نتیجه‌ای نبود که می‌خواستیم؛ برای سه امتیاز آمده بودیم

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از تساوی مقابل الوحدات اردن گفت: «برای برد آمده بودیم و تساوی نتیجه مطلوب ما نبود. ۶۰ درصد بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم. کنترل توپ‌های بلند سخت بود، اما هنوز دو دیدار مهم پیش‌رو داریم، از جمله بازی حساس با الوصل.»

سایز ویدئو: ۷۶.۲۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۲۳ | دانلود ویدئو
ارسال نظر