استوری وینگر محروم استقلال هم تیمی ها! +عکس
وینگر محروم استقلال با انتشار استوری در صفحه شخصیاش برای همتیمیهایش در دیدار حساس امشب آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال استقلال امشبدر چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ (چهارشنبه) از ساعت ۲۱:۴۵ در اردن به مصاف الوحدات میرود.
علیرضا کوشکی، وینگر آبیها که به دلیل محرومیت در این بازی غایب است، با انتشار استوری از پوستر رسمی باشگاه استقلال و نوشتن کلمهی «تیم» همراه با ایموجی قلب آبی، برای همتیمیهایش آرزوی موفقیت کرد.