کاپیتان استقلال: می ریم، می بریم و برمی گردیم!

صالح حردانی که حالا کاپیتان استقلال است با روحیه ای عالی همراه آبی پوشان به اردن رفت.

کاپیتان استقلال: می ریم، می بریم و برمی گردیم!

به گزارش هفت ورزشی، صالح حردانی دقایقی قبل از پرواز استقلال به اردن، گفت: همه چیز عالی است و به اردن می رویم تا هر سه امتیاز را بگیریم و برگردیم، البته با حمایت هواداران…
استقلال چهارشنبه شب در اردن با الوحدات بازی می کند.

سایز ویدئو: ۲.۶۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۱۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر