قهر رامین رضاییان پس از پیروزی استقلال مقابل الوحدات!

رامین رضاییان پس از نیمکت‌نشینی دوباره در دیدار استقلال و الوحدات، در جشن پیروزی تیمش شرکت نکرد و بلافاصله زمین را ترک کرد.

قهر رامین رضاییان پس از پیروزی استقلال مقابل الوحدات!

به گزارش هفت ورزشی ، رامین رضاییان مدافع باتجربه استقلال، در دیدار این تیم مقابل الوحدات اردن در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، برای چندمین بازی پیاپی از روی نیمکت شاهد درخشش هم‌تیمی‌هایش بود.

با وجود پیروزی ارزشمند استقلال و شادی بازیکنان با هواداران در ورزشگاه شهدای شهرقدس، رضاییان برخلاف سایر نفرات تیم، در جشن پس از مسابقه شرکت نکرد و بلافاصله پس از سوت پایان بازی، زمین را ترک و راهی رختکن شد.

این رفتار رضاییان در حالی رخ داد که عملکرد خیره‌کننده مدافعان استقلال باعث شده فرصت بازی به او نرسد؛ موضوعی که به نظر می‌رسد باعث ناراحتی‌اش شده است.

گفته می‌شود ساپینتو برای ایجاد تعادل در ترکیب و استفاده از گزینه‌های آماده‌تر، فعلاً ترجیح داده از رضاییان در ترکیب اصلی استفاده نکند. با این حال، قهر ظاهری رامین در شب برد آسیایی استقلال، به یکی از حاشیه‌های داغ پس از بازی تبدیل شده است.

ارسال نظر